Author Topic: Levering av rapport i Devilry  (Read 41 times)

Camilla T. Nyhagen

• Member
Levering av rapport i Devilry
« on: 18. December 2020, 20:38:09 »
Prøver igjen her  :)

Er det sånn at når vi leverer flere ganger i Devilry, så skal filer med samme navn bli overskrevet? Vi har levert to ganger nå, men andre gangen bare noen av filene, og det dukker bare opp som flere innleveringer. Begge på gruppa har lagt til forskjellige filer, slik at det ser veldig rotete ut da filene fra en på gruppa blir sin egen innlevering.

Skal en av gruppemedlemmene ta alle besvarelsene og legge inn som en siste innlevering, og så må vi bare gjøre det sånn igjen hvis vi skal fortsette å oppdatere filene?

;D

Thore E. Moe

• Member
  • Gruppelærer AST2000
Re: Levering av rapport i Devilry
« Reply #1 on: 18. December 2020, 20:51:43 »
Er ikke helt sikker, men tror ikke dere har muligheten til å slette/overskrive når noe først har blitt levert i Devilry. Mitt råd ville derfor være å laste opp siste versjon av alle filene på en gang når dere er ferdige, slik at det ikke blir tvil om hvilken versjon dere vil ha til vurdering. Fra eksaminators side ser vi hele historikken over deres opplastninger så det er neppe fare for at ting forsvinner; det er bare mer praktisk for den som retter om alt kommer på samme sted  ;)

Camilla T. Nyhagen

• Member
« Reply #2 on: 18. December 2020, 20:52:39 »
Tusen takk!  :D

Christophe Blomsen

• Member
« Reply #3 on: 18. December 2020, 22:27:30 »
Det er den siste opplastningen som teller. Devilry laster ned den siste versjonen for retteren

Thore E. Moe

• Member
  • Gruppelærer AST2000
« Reply #4 on: 18. December 2020, 22:51:19 »
Jeg har iallfall sett innleveringer på standardløpet hvor noen har først har levert en rapport, og så fem minutter senere lastet opp ny utgave av den samme rapporten med samme navn, men med korreksjoner på f.eks. trykkfeil fra første utgave. Som eksaminator har jeg da hatt tilgang til begge versjonene. Er ikke ekspert på Devilry, men jeg tror ikke filene overskrives. Men selvsagt så retter vi alltid den siste utgaven av de filene vi får. Uansett, det enkleste for alle parter er nok om siste utgave av alle filene leveres samtidig.